شركة ماى واى

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
شركة ماى واى

شركة ماى واى . . طريقي الى الأمام بإذن الله للتسوق عبر الانترنت

3 مشترك

عايزه تفرحى ولادك وتبعديه عن التليفزيون والكمبيوتر تعالى شوفى انا بعمل ايه؟؟؟؟؟

الادارة العليا
    الاداره العليا
    الاداره العليا

ذكر عدد المساهمات : 85

عايزه تفرحى ولادك وتبعديه عن التليفزيون والكمبيوتر تعالى شوفى انا بعمل ايه؟؟؟؟؟ Empty عايزه تفرحى ولادك وتبعديه عن التليفزيون والكمبيوتر تعالى شوفى انا بعمل ايه؟؟؟؟؟

مُساهمة  الادارة العليا الجمعة يونيو 03, 2011 7:44 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركااااااااته
    انا جبتلكم شويه افكار تشغلى بيها طفلك وتخليهم فرحااااااانين ومبسوطييييييييييييين
    بشويه حاجات بسيطه حبايبى ممكن تقدرى تلعبى مع اطفاااااااااالك
    والله بتفرق خالص فى نفسيت طفلك
    بتفرغ شحنات الغضب والملل اللى جواه
    وتبعديه شويه عن التليفزيون
    عايزه تفرحى ولادك وتبعديه عن التليفزيون والكمبيوتر تعالى شوفى انا بعمل ايه؟؟؟؟؟ Mood8

وممكن تكتشفى ان عندك طفل موهوب

ممكن تجيبى شويه حاجات بسيطه عندك بالبيت زى
    دفتر قص ولزق الوان
    مقص ورق
    ورق مقوى بالوانه
    صمغ اومسدس الشمع وشمع سليكون
    شرايط ستان بالوانها واحجامها
    وانا هديكى شويه افكار تعمليها مع اولادك
    دى افكار من حاجات فى البيت ملاهاش لازمه

ساعة مصنوع ارقامها من ازرار الكي بورد
    الغير صالحة للأستعمال أو من اطباق البيض

عايزه تفرحى ولادك وتبعديه عن التليفزيون والكمبيوتر تعالى شوفى انا بعمل ايه؟؟؟؟؟ 35289.imgcache

أزهار النرجس

عايزه تفرحى ولادك وتبعديه عن التليفزيون والكمبيوتر تعالى شوفى انا بعمل ايه؟؟؟؟؟ 89272.imgcache

عايزه تفرحى ولادك وتبعديه عن التليفزيون والكمبيوتر تعالى شوفى انا بعمل ايه؟؟؟؟؟ 89273.imgcache

عايزه تفرحى ولادك وتبعديه عن التليفزيون والكمبيوتر تعالى شوفى انا بعمل ايه؟؟؟؟؟ 89274.imgcache

عايزه تفرحى ولادك وتبعديه عن التليفزيون والكمبيوتر تعالى شوفى انا بعمل ايه؟؟؟؟؟ 89275.imgcache

.
    عايزه تفرحى ولادك وتبعديه عن التليفزيون والكمبيوتر تعالى شوفى انا بعمل ايه؟؟؟؟؟ 89276.imgcache

.
    عايزه تفرحى ولادك وتبعديه عن التليفزيون والكمبيوتر تعالى شوفى انا بعمل ايه؟؟؟؟؟ 89277.imgcache

.
    عايزه تفرحى ولادك وتبعديه عن التليفزيون والكمبيوتر تعالى شوفى انا بعمل ايه؟؟؟؟؟ 89278.imgcache

عايزه تفرحى ولادك وتبعديه عن التليفزيون والكمبيوتر تعالى شوفى انا بعمل ايه؟؟؟؟؟ 89279.imgcache

.
    عايزه تفرحى ولادك وتبعديه عن التليفزيون والكمبيوتر تعالى شوفى انا بعمل ايه؟؟؟؟؟ 89280.imgcache
    .

عايزه تفرحى ولادك وتبعديه عن التليفزيون والكمبيوتر تعالى شوفى انا بعمل ايه؟؟؟؟؟ 89272.imgcache

سيديهات ملاهاش لازمه وورق مقوى

عايزه تفرحى ولادك وتبعديه عن التليفزيون والكمبيوتر تعالى شوفى انا بعمل ايه؟؟؟؟؟ 79560293mv1

ورق مقوى بالوانه ومرسوم عليه ومقصوص
    ممكن تعلقيه وده بيبسط اطفااااااااالك جد جد

عايزه تفرحى ولادك وتبعديه عن التليفزيون والكمبيوتر تعالى شوفى انا بعمل ايه؟؟؟؟؟ 10941713nm4

عمل حشرة من ورق كلينكس الرول
    عايزه تفرحى ولادك وتبعديه عن التليفزيون والكمبيوتر تعالى شوفى انا بعمل ايه؟؟؟؟؟ 35292.imgcache
    عايزه تفرحى ولادك وتبعديه عن التليفزيون والكمبيوتر تعالى شوفى انا بعمل ايه؟؟؟؟؟ 35293.imgcache
    هالة حمدى
    هالة حمدى
    الدعم الفنى والتقنى
    الدعم الفنى والتقنى

انثى عدد المساهمات : 141

عايزه تفرحى ولادك وتبعديه عن التليفزيون والكمبيوتر تعالى شوفى انا بعمل ايه؟؟؟؟؟ Empty رد: عايزه تفرحى ولادك وتبعديه عن التليفزيون والكمبيوتر تعالى شوفى انا بعمل ايه؟؟؟؟؟

مُساهمة  هالة حمدى السبت يونيو 04, 2011 3:50 pm

عايزه تفرحى ولادك وتبعديه عن التليفزيون والكمبيوتر تعالى شوفى انا بعمل ايه؟؟؟؟؟ 80898296
    زهرة سوفت
    المشرف العام
    المشرف العام

انثى عدد المساهمات : 182

عايزه تفرحى ولادك وتبعديه عن التليفزيون والكمبيوتر تعالى شوفى انا بعمل ايه؟؟؟؟؟ Empty رد: عايزه تفرحى ولادك وتبعديه عن التليفزيون والكمبيوتر تعالى شوفى انا بعمل ايه؟؟؟؟؟

مُساهمة  زهرة سوفت الأحد يونيو 05, 2011 9:12 pm

مجهود رائع

الوقت/التاريخ الآن هو السبت أبريل 27, 2024 2:09 am